Friday, July 22, 2011

::KOTEX ~ KALAU LELAKI YANG BAGI???::

Girls Myspace Comments
AS SALAM

Selamat datang uolls :) hiruplah udara setenangnya agar mampu sebarkan kaseh sayang seluasnya!!
Girls mesti tau pe itu KOTEX kan? Boys da ke yang masih tak tau??? Yang mana tak tau @ sengaja tak mo amik tau tu sila2 la amik tau oke. Tak salahkan lelaki amik tau keperluan wanita?
Masih ada ke suami2 yang malu tuk gi kedai belikan mende alah tu tuk isteri? Tunjukkan yang anda sayangkan isteri anda dengan sanggup ke kedai belikan menda alah tu di saat2 genting oke. Tentu si isteri akan terharu dengan pengorbanan si suami. Siapa yang sanggup tebalkan muka tambah2 bile nak bayar tu si cashier lak girl yang comey lote. Pandang2 sambil senyum, sah2 la muka si suami tadi akan bertukar kaler. (kaler ape tu ce la teka sendirik eh).
Oke2, tu cite suami isteri. Neh cite kawan2 jep, penah tak kamoo2 yang girls dapat adiah kotex dari kawan lelaki? Tak kesah la tuala wanita ke pantyliner ke???
Pe perasaan kamoo2? Pe yang kamoo pikirkan time tu? Adakah beliau si pemberi da maksud tersurat lagi tersirat? Emmm pikir2 kan lah yeap.
Kita pon penah dapat tau dari kawan opis kita. Kawan opis LELAKI oke yang bagi tapi bukan kat kita je la, beliau bagi kat sume girls kat section kita. Takde maksud tersurat maupon tersirat. Beliau bagi sebab beliau dapat free, da dalam magazine tuut yang beliau beli. Dah beliau sendiri tak ley guna so beliau bagi la kat kami2 yang gegirls ni. SEKIAN~~~


KOTEX- FRESH PLUS LINER
Satu untuk kita :) Satu sowang jep kata beliau, tak ley lebey2.. huhu
Tengs sesangat yea, Muq!!!

THE 1ST EVER LINERS PROVEN TO HELP PROTECT YOUR V-ZONE :)

p/s: yeah.. sok cuti so ley lepak2 jep :)


0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails