Thursday, June 23, 2011

::MUSIM KAWEN::

Girls Myspace Comments
AS SALAM :)

Tak ade idea + malas nak menulis. Kita sebenarnya lagi suke nak tayang gambar2 jep. Terserlah kemalasan kan2?
Oke, abaikan intro kemalasan itu yeap. That day anak sepupu parents kita, yang dipikir2 balik tentulah dua pupu kita kan, kita panggil dia Ucop da selamat kawen. Kita ni tak de la rapat sangat ngan dia, name dia pon kita baru tau pas mama gitau. Di sebabkan mama tak ley datang umah dia tuk majlis bertandang sebab mama jauh nun di Kelate, kita pon pegi la menggantikan parents kita. Gi pon kita memang da lama tak menghadirkan diri tuk majlis kawen kenduri ni, so sangat la excited.. huhu. Majlis tu kat umah sepupu parents kita kat Bandar Baru Bangi yea & ari tu la 1st time kita gi sane sendirian berhad oke. Sangat mencabar oke, jauh sangat asenya duk dalam komuter dari KL Sentral ke stesen UKM. Tapi sangat berbaloi2 sebab majlis sangat meriah, ciap da karaoke & lucky draw. Paling best sebab dapat jumpe ngan sedara mara yang da pangkat atuk nenek sume, ramai upenya sedara mara yang da old skool yang kita tak wape kenal. Sepupu yang da lame tak jumpe pon da ramai yang berubah sampai langsung kita tak cam. So moralnya, selalu la pulang ke kampung & ziarah kaum kuarga jangan nunggu time raya jep. 
Jum la layan pixs kita nak tayang ni, tak banyak tapi tetap ada maknanya :)

~KITA~

~pulut kuning aka pulut semangat~

Si tecik yang sangat tomey, ni anak dua pupu kita yea.. anak Angah tapi siyes kita lupe nama baby tomey ni. Yang penting suke nengok mata dia yang bolat itu :)

Si tomey & prince charming nya :)

Temanya hitam+puteh.. simple but elegant. Santek kan?? Ni jep yang kita snap, sebok makan ayam golek ngan nenek sedare so tangan tak cukop nak pegang benda len.. hehe
Pape pon kita doakan dua pupu kita, Yusof & Wahida kekal bahagia sampai bebila, murah rezeki & cepat2 la timang anak oke :)

p/s1: bile lak turn kita ni????
p/s2: kita dalam flight nak balik kampung skang neh, doakan kita selamat smpai yea, tq

1 comments:

Penulis Rindu

singgah malam

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails